Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

پاییز اروپا | بازدید از بهترین مقاصد اروپا در سه ماه!

اگر آنقدر خوش شانس هستید که بتوانید اروپا را در هر زمان از سال کشف کنید، مشاهده‌ی پاییز اروپا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این فصل زندگی واقعی در خیابان‌های زیباترین مقاصد اروپا از سر گرفته می‌شود. پاییز زمان مناسبی برای ملاقات با افراد و پیاده روی از مسیرهای اعجاب انگیز اروپا است. سفر به اروپا در پاییز اغلب به معنای جمعیت کمتر این کشور، آب و هوای دلچسب به همراه نمایش فوق العاده شاخ و برگ پاییزی است. اگر به سفر به اروپا فکر می‌کنید، تور اروپا در پاییز 1400 را از دست ندهید.

بهترین مقاصد پاییزی در اروپا

پاییز بهترین زمان برای تعطیلات است. بچه ها به مدرسه باز می‌گردند. جمعیت کم‌تر شده و آب و هوا هنوز زمستانی نشده است. هم‌چنین رنگ‌ها باشکوه خواهند بود. جاذبه‌ها و شهرها آرام تر و سواحل متروک خواهند بود. هنوز هم دلایل بیشتری برای رفتن به تور اروپا پاییز 1400 می‌خواهید؟

چرا از پاییز اروپا دیدن کنیم؟

فصل پاییز اروپا خیره کننده است. رنگ‌های پاییزی پر جنب و جوش در شهرها و چشم اندازها وجود دارد. اروپا در ماه‌های سپتامبر، اکتبر و نوامبر باشکوه است.آفتاب کم و مه صبح زود محوطه و معماری را پوشانده و هر منظره ای را برای اینستاگرام مناسب کرده است. تعداد کمی از مردم در حال سفر هستند. همه آن‌ها مشتاقانه منتظر رسیدن زمستان هستند یا از تعطیلات تابستانی خود بهره می‌برند. این بدان معناست که قیمت هتل بهتر و پروازهای ارزان‌تر و  وضعیت کرایه اتومبیل در بهترین مکان‌ها حالت خود قرار دارد. راهنمای‌ما را بخوانید تا بهترین مقصدها و کارهایی را که در اروپا در ماه اکتبر (سپتامبر و نوامبر نیز انجام می‌شود) پیدا کنید.

چرا تور اروپا پاییز 1400 را انتخاب کنیم؟

آب و هوای پاییز اروپا

پاییز اروپا از 1 سپتامبر تا 30 نوامبر هر سال است. از نظر آب و هوایی، اوایل پاییز معمولاً گرم است و اگر خوش شانس باشید ممکن است تابستانی از هند را در سپتامبر دریافت کنید. هرچه به سمت شمال یا شرق و عمق پاییز پیش بروید، آب و هوا در سایر نقاط قاره غیرقابل پیش‌بینی‌تر می‌شود. اما رنگ‌های پاییزی، رایحه ها و غذاهای فصلی هرگونه کمبود نور خورشید را جبران می‌کند! می‌توانید با تور اروپا پاییز 1400 تمامی این لحظات خوش را سپری کنید.

انتخاب خود را از بین بهترین مقصدهای ما برای بازدید در پاییز انتخاب کنید و عکس‌های خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی برای ما ارسال کنید:

پرتشایر؛ اسکاتلند

پرتشایر، که اغلب از آن به عنوان درختان بزرگ یاد می‌شود، یکی از باشکوه‌ترین مکان‌ها در سراسر اروپا، برای رنگ‌های پاییزی در کشوری است که به دلیل زیبایی طبیعی نفس گیر خود مشهور است. در اینجا، دریاچه‌ها و رودخانه‌ها موقعیت عکاسی را ایده آل می‌کند. در نزدیکی Loch Tummel ، Pass of Killiecrankie و Knock Hill برخی از خیره کننده‌ترین نقاط را خواهید یافت.

پرتشایر ؛ اسکاتلند

کامبریا؛ انگلستان

منطقه دریاچه انگلستان مملو از زیبایی و مناظر باورنکردنی است و نور پاییزی آن را بسیار دیدنی تر می‌کند. همچنین یک منطقه افسانه‌ای به حساب می‌آید که برای پیاده روی الهام بخش با دریاچه‌های فراوان احاطه شده است. کامبریا با مناطق جنگلی زیبا مانند پارک جنگلی گریزدیل که دارای کاج سبز و درختان راش مس است و مناظر کوه را به نمایش می‌گذارد، مکانی ایده آل برای بازدید از رنگ‌های پاییزی است.

ویزای توریستی انگلیس، سایه شوم کرونا بر صدور ویزای انگلیس

کامبریا ؛ انگلستان

بروژ؛ بلژیک

شهر قرون وسطایی بروژ در فصل پاییز با انگورهای سرمه‌ای و طلایی رنگی که بناهای تاریخی را با رنگ‌های غنی پاییزی پوشانده است، به یکی از زیباترین شهرهای اروپا تبدیل می‌شود. رنگ‌های منعکس شده در کانال‌ها یک صحنه عاشقانه و همچنین عکس‌های بی نقص را ایجاد می‌کند. حتماً برخی از بازارهای روباز شهر را که معمولاً تا ماه نوامبر باز هستند، تجربه کنید.

بروژ ؛ بلژیک

بایرن؛ آلمان

در جنوب آلمان، بیشتر چشم اندازهای دیدنی اروپا را خواهید دید. این قسمت با جنگل‌های بی پایان آلپ در کنار کوه‌هایی که از برف غبار گرفته‌اند، رنگ آمیزی می‌شود. پاییز اروپا برای پیاده‌روی در کوه‌های آلپ و سواری عاشقانه با کالسکه اسب سواری است.

 

بایرن ؛ آلمان

 

دوبرونیک؛ کرواسی

دوبروونیک، یکی از شهرهای زیبای کرواسی در امتداد ساحل آدریاتیک است. دوبروونیک مکانی عالی برای تعطیلات مقرون به صرفه نسبت به بسیاری از شهرهای ساحلی دیگر اروپا، به ویژه در پاییز است. در این زمان از سال، هوا هنوز گرم است، اما می‌توان به راحتی در شهر بدون احساس زیاد گرما قدم زد. از سواحل باشکوه بدون برخورد با آرنج گردشگران دیگر لذت ببرید! در خارج از شهر برای پیاده‌روی‌های کوهستانی برجسته که با مناظر خیره کننده و رنگ‌های پاییزی احاطه شده است، سر بزنید.

دوبرونیک ؛ کرواسی

ویکلو؛ ایرلند

کوه‌های ویکلو ایرلند در تمام طول سال خیره کننده هستند. اما در پاییز اروپا، نه تنها بارها آسمان و درختان آبی روشن را خواهید دید، بلکه احتمالاً آبشارهای بیشتری را نسبت به سایر گردشگران خواهید دید. این منطقه شگفت انگیز برای پیاده روی و همچنین کاوش در مکان‌های تاریخی مانند Glendalough، که یکی از مهمترین مکانهای صومعه در کشور است، پیشنهاد می‌شود.

ویکلو ؛ ایرلند

آراگون؛ اسپانیا

پاییز در آراگون، واقع در شمال شرقی اسپانیا در قلب پیرنه و هم مرز با فرانسه، اغلب به معنای دمای شگفت انگیز است! به نظر می‌رسد که پیرنه‌های آراگون تمام برتری‌های مربوط به رشته کوه های پیرنه سر به فلک کشیده را با برخی از بلندترین قله‌ها تعریف می‌کنند. با تور پاییز اروپا به این مکان به راحتی دسترسی خواهید داشت.

پاتیخت اسپانیا، مادرید ؛ حالا مادرید آلا مادرید؟

آراگون ؛ اسپانیا

لیوبلیانا و دریاچه بلد؛ اسلوونی و دریاچه های پلیتویچ، کرواسی

اسلوونی دارای جذاب‌ترین رنگ‌ها در فصل پاییز اروپا است که روح را جلا می‌دهد. لیوبلیانا، با شهر قدیمی قرون وسطایی، به همان اندازه جوی است که با غبار صبحگاهی، سنگریزه‌های درخشان و رنگ‌های زنده را با خود همراه می‌کند. این شهر یک پایگاه عالی برای کاوش و پیاده‌روی در حومه و چشم اندازهای افسانه‌ای است. جایی که رنگهای پاییزی در آن بارزتر خواهد بود.

لیوبلیانا و دریاچه بلد ؛ اسلوونی و دریاچه های پلیتویچ، کرواسی

کپنهاگ؛ دانمارک

پایتخت رنگارنگ و پر جنب و جوش دانمارک بسیار مورد توجه است. اما در ماه‌های تابستان بسیار شلوغ است. البته مردم می‌خواهند در تابستان زمانی که احتمال آفتاب و کمی گرما وجود دارد، از کپنهاگ دیدن کنند! اما ما فکر می‌کنیم کپنهاگ یکی از بهترین مکان‌ها برای انتخاب شما در پاییز اروپا است. زیرا در این زمان خبری از جمعیت اواخر تابستان نیست و برای سرد شدن هوا هنوز زود است!شما این فرصت را خواهید داشت که این شهر تاریخی و زیبا را در تمام شکوه خود ببینید. بدون اینکه هزاران نفر دیگر فرصت عکس شما را خراب کنند!

دره دورو و پورتو، پرتغال و مادرید؛ اسپانیا

سفر جاده ای پاییزی به دره دورو ضروری است. در این‌جا نور ملایم، هوا گرم و رنگ انگورها بسیار دیدنی است.این امکان وجود دارد که از شهر پر جنب و جوش پورتو رانندگی کنید و کل دره دورو را در یک روز تکمیل کنید. اما شما خیلی دلتنگ خواهید شد. توصیه می‌کنیم حداقل دوبار در امتداد دره توقف کنید. با یک مسیر کوتاه به سمت جنوب لامگو بروید و از پلکان معروف باروک با 686 پله به سمت حرم و کلیسای روکوکو نوسا سنورا دوس رمدیوس بالا بروید.اگر یک هفته برای گذراندن ماه اکتبر در اروپا وقت دارید، چرا به مادرید سفر نکنید؟ با دو شهر نمادین برای بازدید و بار زیادی از زیبایی و رنگ پاییزی در بین آنها!

پاییز اسپانیا ؛ از خزان تا برگ‌های پر رنگ قرمز

استانبول؛ ترکیه

استانبول یک مقصد عجیب و غریب است که برای سفرهای پاییزی مناسب است. زیرا فصل بین گرمای شدید تابستان و بادهای وحشیانه و دمای سرد زمستان قرار می‌گیرد. این شهر افسانه‌ای با معماری خیره کننده‌اش بدون نیاز به مبارزه با جمعیت بسیار لذت بخش‌تر می‌شود. در کوچه‌های باریک و پیچ در پیچ قدیمی شهر استانبول قدم بزنید که در آن گوشه‌های موسیقی ترکی را بشنوید. همچنین می‎توانید از مراکز خرید در استانبول دیدن کرده و لذت سفر خود را با خرید‌های جانانه خود، بیشتر کنید.

استانبول ؛ ترکیه

وضعیت COVID در اروپا؛ قوانین مربوط به بازدیدکنندگان همچنان تغییر خواهد کرد

بر اساس موج اخیر جهانی موارد ابتلا به ویروس کرونا، دستورالعمل‌های مربوط به همه‌گیری کووید، کشورها به صورت هفتگی حتی در حالت افراطی در حال تغییر وضعیت هستند.

به عنوان مثال:

CDC ایسلند را در رده کم خطر (سطح 1) در اواخر ژوئیه طبقه بندی کرد. اما در اواسط آگوست آن را به بالاترین سطح خطر رساند (سطح 4 ، به معنی "اجتناب از سفر"). آنچه در حال حاضر ایمن به نظر می‌رسد ممکن است در زمان شروع سفر شما خطرناک تلقی شود.همچنین به خاطر داشته باشید که با توجه به تداوم نرخ بالای موارد ابتلا به کووید -19 در ایالات متحده، کشورهای اروپایی در هر زمان می‌توانند مسافران ورودی ایالات متحده را ممنوع یا محدود کنند. 

آنچه می‌توانید انجام دهید:

سفر را با انعطاف پذیری در نظر بگیرید. برنامه های پشتیبان را در نظر بگیرید که به شما امکان می‌دهد در صورت افزایش محدودیت‌ها، کشور مورد نظر خود را تغییر دهید. واکسیناسیون تقریباً در همه موارد باعث افزایش توانایی شما در سفر می‌شود. چنانچه قصد دارید به اروپا سفر کنید، تور اروپا پاییز 1400 را از دست ندهید.

آمار جهانی کووید 19 بر اساس cdc

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.